Reklamační řád

1. Obecná ustanovení

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi Kupujícím a Prodávajícím. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákony – Obecná ustanovení a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v internetovém obchodě na adrese http://www.supernabidka.cz

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

2. Převzetí zboží

Převzetím zboží od Prodávajícího souhlasí Kupující s níže uvedeným reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu přepravci.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka – dále jen záruční list) s uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo....).

Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vady, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit Prodávajícímu.

V případě mechanického poškození obalu zboží při převzetí od dopravce, je Kupující povinen zkontrolovat stav tohoto zboží. Pokud bude při prohlídce zjištěno zjevné poškození zboží, je Kupující povinen vyhotovit o tomto záznam za přítomnosti dopravce (poštovního doručovatele) a převzetí odmítnout. V případě odmítnutí zboží z důvodu poškození při přepravě bude Kupujícímu zaslán výrobek nový, a to bez platně.

Podpisem přepravního listu Kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je Kupující povinen uplatnit reklamaci do 3 dnů od převzetí zboží.

3. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie, ...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky a jsou vyznačeny na záručním listě.

4. Záruční podmínky

Před prvním použitím zboží je Kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese Kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vniklé v těchto případech:

  • běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním,

  • neodborný či neoprávněný zásah do zboží,

  • úmyslné či nedbalostní mechanické poškození zboží,

  • zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prach, voda, atd.),

  • použití, údržba či instalace, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,

  • použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem,

  • připojení nevhodného proudu či napětí,

  • poškození zboží způsobené vyšší mocí (živelnými či jinými přírodními faktory),

  • poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží,

  • CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu,

  • na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%.

5. Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.) na vlastní náklady. V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je Kupující povinen přiložit reklamační formulář.

V případě neoprávněné reklamace bude Kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko Kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak. 

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. 

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží:

  • uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě ji vyřídí; není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis;

  • odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí Kupujícímu;

  • reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno Kupujícímu. 

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může Kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může Kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má Kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší Kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. 

Nepřihlášený uživatel

Novinky

23.09.2022
Nové tonery HP - Reload Kit
Vytiskněte tisíce stránek za extrémně nízké náklady na stranu. Se speciálně navrženými sadami pro doplnění toneru je to snadné! - Pro tiskový systém HP LaserJet Tank.
20.09.2022
Představujteme nový Bluetooth Dymo štítkovač
Usnadněte si štítkování s novinkou od Dyma. Štítkovač Letra Tag LT200B se přes Bluetooth automaticky připojí k vašemu telefonu či tabletu a je ihned připraven k tisku štítků.


07.09.2022
HP: Cílem je opětovné používání a recyklace
Co je potřeba k dosažení 75% cirkularity pro produkty a obaly do roku 2030? Odpověď HP specialistů zní: inovace a týmová práce.
25.08.2022
Organizujete konferenci, seminář, festival?

Potisknutelné identifikační náramky od AVERY ZWECKFORM vám usnadní organizaci různých akcí, setkání, seminářů a konferencí. Díky extra jemnému materiálu a hladkým okrajům jsou náramky velmi pohodlné. Navíc jsou odolné vůči vodě, nečistotám a natržení. Jsou určené pro všechny standardní laserové tiskárny.

Navrhněte a potiskněte si náramky rychlým a snadným způsobem - s použitím bezplatných šablon a softwaru Avery® Design & Print.

19.08.2022
HP: Na čem spotřebitelům záleží?
HP ví, že spotřebitelům dnes záleží na jejich stopě a chtějí, aby jejich nákupy měly pozitivní dopad. Zde je návod, jak spolupráce s dodavateli pomáhá dosáhnout udržitelné cíle rychleji.
17.06.2022
HP: Jak snížit znečištění moře?
Víme, že igelitový sáček chránící nové zařízení nebo kus oblečení udrží nákup čistý a je pohodlný pro přepravu, ale v oceánu může žít navždy. Proč HP a další hledají ekologické plastové alternativy z udržitelných materiálů, jako jsou mořské řasy, řasy a hrachový protein zjistíte ZDE

Akce

03.10.2022
Week price - Stále na příjmu při online hovorech
Využíváte ve své práci video konference? Chcete se často vídat s kamarády, kteří nejsou z Vašeho města? Máte příbuzné, kteří žijí v jiné zemi? To vše vyřeší videohovory, ke kterým neodmyslitelně patří webkamera.
22.09.2022
Kdo vyčistí podzimní listí?
Vrháte se do podzimního úklidu zahrady? S nářadím Verto a Graphite to bude hračka.
12.09.2022
Sortiment, který shání každý student
Až 300 tisíc vysokoškoláků finišuje přípravy pro nadcházející semestr. Velká část z nich řeší výbavu na koleje nebo do nového bydlení.
30.08.2022
Ve škole jen sedíš? Zkus to NA STOJÁKA
Novým trendem při vybavování kanceláří, ale i studentských pokojů je POLOHOVATELNÝ STŮL. Myslete už dnes na komfort a zdraví dětí při studiu!
18.08.2022
Rozšiřte možnosti svého notebooku
Multifunkční dokovací stanice a All New dokáže Vaše zařízení s jedním USB-C portem proměnit na univerzální a plnohodnotnou pracovní stanici.
Adaptér All New vám umožňuje využívat rozšířené možnosti vašich zařízení.
10.08.2022
Ztraceni v terénu? S Bone máte vyhráno
Díky silikonovému držáku budete mít displej svého telefonu neustále na očích a můžete se nechat navigovat po celou dobu jízdy. Držák snadno upevníte za pár sekund a nemusíte se bát ani jízdy v terénu. Ekologický silikonový materiál, ze kterého je držák vyroben, absorbuje vibrace, tlumí nárazy a snižuje odpor větru.