Reklamační řád

1. Obecná ustanovení

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi Kupujícím a Prodávajícím. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákony – Obecná ustanovení a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v internetovém obchodě na adrese http://www.supernabidka.cz

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

2. Převzetí zboží

Převzetím zboží od Prodávajícího souhlasí Kupující s níže uvedeným reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu přepravci.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka – dále jen záruční list) s uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství, sériové číslo....).

Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vady, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit Prodávajícímu.

V případě mechanického poškození obalu zboží při převzetí od dopravce, je Kupující povinen zkontrolovat stav tohoto zboží. Pokud bude při prohlídce zjištěno zjevné poškození zboží, je Kupující povinen vyhotovit o tomto záznam za přítomnosti dopravce (poštovního doručovatele) a převzetí odmítnout. V případě odmítnutí zboží z důvodu poškození při přepravě bude Kupujícímu zaslán výrobek nový, a to bez platně.

Podpisem přepravního listu Kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je Kupující povinen uplatnit reklamaci do 3 dnů od převzetí zboží.

3. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie, ...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky a jsou vyznačeny na záručním listě.

4. Záruční podmínky

Před prvním použitím zboží je Kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese Kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vniklé v těchto případech:

  • běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním,

  • neodborný či neoprávněný zásah do zboží,

  • úmyslné či nedbalostní mechanické poškození zboží,

  • zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prach, voda, atd.),

  • použití, údržba či instalace, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,

  • použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem,

  • připojení nevhodného proudu či napětí,

  • poškození zboží způsobené vyšší mocí (živelnými či jinými přírodními faktory),

  • poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží,

  • CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu,

  • na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%.

5. Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.) na vlastní náklady. V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je Kupující povinen přiložit reklamační formulář.

V případě neoprávněné reklamace bude Kupujícímu účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a zboží bude na náklady a riziko Kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak. 

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. 

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží:

  • uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě ji vyřídí; není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis;

  • odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí Kupujícímu;

  • reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno Kupujícímu. 

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může Kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může Kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má Kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší Kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. 

Nepřihlášený uživatel

Novinky

08.04.2022
HP píše příběhy
Nechte se provést příběhem společnosti HP o recyklaci v Evropě se zaměřením na recyklaci hardwaru tiskárny v Nizozemsku a recyklaci inkoustových kazet v Německu.
18.03.2022
HP bojuje proti padělkům
Díky speciálnímu programu ACF (Anti-Counterfeit and Fraud) společnosti HP se loni podařilo zabavit rekordní množství padělaného spotřebního materiálu HP.
21.01.2022
HP: Ještě není pozdě změnit náš osud
Naše generace čelí největší hrozbě, jakou si lze představit. Ale ještě není pozdě změnit náš osud. Společnost HP věří, že pokud budeme důkladněji přemýšlet, můžeme najít řešení největšího problému ze všech: Jak zachránit planetu.
11.08.2021
Představujeme prémiové USB kabely Logo
Nová řada prémiových kabelů Logo se vyznačuje hlavně kvalitou provedení a svou odolností. Nylonové opletení kabelu prodlužuje jeho životnost a společně s hliníkovým řešením ochrany konektoru se můžete dočkat opravdu odolného kousku, který se bude svým moderním vzhledem skutečně vyjímat.
06.08.2021
Tiskněte, hrajte si a učte se s HP
Tiskněte, vytvářejte, objevujte – omalovánky a tisknutelné materiály ZDARMA! Objevujte se svými dětmi studnici hravých nápadů k okamžitému použití. HP vám nyní nabízí zábavné aktivity na mnoho hodin – stačí je vytisknout a bavit se.

Akce

16.05.2022
Gaming seriál 5/2022
Ukažte hráčům, že máte pro jejich herní doupě všechno!
20.01.2022
Pohodlné bezdrátové nabíjení
Už žádné kabely! Nabíjejte svá zařízení rychle a pohodlně bez neustálého hledání dobíjecích kabelů.
14.01.2022
Spolehněte se na papíry HP
a poznáte ten rozdíl. Tiskněte fotografie s ohromujícími barvami a profesionální dokumenty na papíry, které pomáhají chránit světové lesy.
13.08.2021
HP: Kvalita vzduchu v interiérech

Tiskněte s ohledem na vzduch v místech, kde pracujete a žijete.


Inkoust - Originální inkousty HP na bázi vody zajišťují tisk bez zápachu s nízkými emisemi.


Toner - Společnost HP dobrovolně navrhuje a testuje své tiskové systémy tak, aby splňovaly emisní standardy  pro ekoznačení (IAQ, Blue Angel)

28.05.2021
Proč si kupovat originální toner HP

Protože potřebujete tisk, na který se můžete spolehnout.
Na produktivitě vaší firmy a kancelářském prostředí opravdu záleží. Společnost HP navrhuje tonerové kazety tak, aby byly snadno použitelné, spolehlivé, zabezpečené a součástí ekonomiky s uzavřeným oběhem materiálu.

21.05.2021
Proč si kupovat originální inkoust HP?
Protože na tom, co tisknete, záleží ... Vyberte si originální inkoust HP a dostanete fotografie a dokumenty, které nevyblednou, takže vaše vzpomínky zůstanou živé.